Uudised ja teated

Häirekeskus kutsub helistajaid tagasisidet andma

Häirekeskuse veebilehel www.112.ee on avatud rahuloluküsitlus kõigile neile, kes on viimase aasta jooksul pöördunud oma mure või infosooviga telefonidele 112 või 1247.

 

Eesmärgiks on teada saada, kas hädaabinumbrile 112  helistanud inimesed said asjakohast kiiret abi. Samuti, kas riigiinfo telefoni 1247 numbri valinud inimeste kogemus vastas ootustele.

 

Oma kogemust saab hinnata Häirekeskuse kodulehel selleks loodud küsitluses. Tagasisideankeedis anname võimaluse hinnata nelja väidet viie palli süsteemis, nii 112 kui 1247 numbrile tehtud kõnede kohta. Küsitlusele vastamine on lihtne ja võib aega võtta isegi alla minuti. Soovi korral võib vastaja aga ka pikemalt mõtiskleda ja lisada tekstikasti kommentaari, mis koos hinnanguga meieni jõuab.

 

Küsitlus on anonüümne. Häirekeskus ei kogu inimeste isiku- ega kontaktandmeid ega seo antud vastuseid konkreetsete kõnedega.

 

Häirekeskuse strateegia ja teenuste juht Karmen Oks sõnas: „Tahame hindamisvõimaluse anda kõigile, kes on lõppeva aasta jooksul meie numbritele helistanud. Loodame, et küsitluse vormi täitmine meie kodulehel loob usaldusväärse keskkonna tagasisideks, kus julgetakse ausat arvamust avaldada."

 

Oksa sõnul ei võimalda hädaabiteate menetlemisel kogutavad andmed Häirekeskusel helistajatega otse ühendust võtta muul viisil kui telefoninumbri kaudu. Ta lisas: „Eelmisel aastal saatsime 500 juhuvalimisse sattunud numbrile välja SMSi, mis sisaldas linki küsitlusele. Üha suurenevas SMSide kaudu levivate pettuste laines on inimesed aga sellise meetodi osas põhjendatult ettevaatlikud ja saadud vastuste hulk ei vastanud ootustele."

 

Lisainfot Häirekeskuse teenuste tagasisideküsitluse kohta saab riigiinfo telefonilt 1247. Kui oled sattunud olukorda, kus ohus on inimese elu, tervis või vara, helista 112.