Reklaami avaldamise hinnakiri ja tingimused

Reklaami hinnakiri

Reklaami suurus Mõõt mm

Hind (euro),

käibemaks sisaldub hinnas

1/1 (terve lehekülg) 290x386  880
2/3 290x284 660
1/2 290x192 440
1/3 290x142 330
1/4

192x94 või 143x192

220
1/5 143x144 190
1/6 192x94 või 94x140 140
1/8 143x94 või 94x140

90

1/12 94x94 60
1/16 45x144 või 143x46 45
1/24 94x46 või 45x94

30

1/48 45x46 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

           

  • Reakuulutus, kaastundeavaldus, leinateade, õnnitlus:  kuni 30 tähemärki 1 euro, iga järgnev 30 tähemärki 1 euro.

 

Soodustused:

  • Füüsilistele isikutele, kelle elukoht rahvastiku registri andmetel on Alutaguse vallas ning juriidilistele isikutele, kelle asukoha aadress äriregistri järgi on Alutaguse vallas, kehtib soodustus 50%;
  • Tasuta saavad kuulutusi ja reklaame avaldada:
    • Alutaguse valla ametiasutused ja hallatavad asutused;
    • valla osalusega ettevõtted;
    • Alutaguse vallas toimuva kultuuriürituse korraldajad;
    • juriidiline isik, kes reaalselt tegutseb Alutaguse valla territooriumil, töökuulutuste reklaamimiseks.

 

  • Alutaguse Vallavalitsusel on õigus keelduda avalike huvidega vastuolus oleva ja ebasündsa reklaami avaldamisest. 
  • Kuulutuste ja reklaami eest tasutakse arve alusel ülekandega Alutaguse Vallavalitsuse arvelduskontole või sularahas Alutaguse Vallavalitsuse raamatupidamisele.
  • Kuulutus või reklaam avaldatakse siis, kui avaldamise eest on eelnevalt tasutud.

 

Reklaami tehnilised tingimused:

Reklaam tuleb toimetajale esitada valmisreklaamina järgmiste tehniliste nõuete kohaselt:

1. Valmisreklaam on komposiit PDF-failil, mis ühildub ja vastab PDF/X:1-a (2001) standardile katmata paberi (Euroscale Uncoated) CMYK värviprofiiliga 1:1 mõõdus vastavuses tellitud reklaampinna suurusega;

2. Kujundatud reklaam 1:1 mõõdus võetakse vastu ka vektorgraafika (.eps, .ai, .cdr) ja rastergraafika (.jpg, .tif, .psd) kujul;

3. Valmisreklaam ei tohi sisaldada RGB ja spot-värve ega trükitehnilist markeeringut – lõike-, kokkutrüki-, värviskaala jms märke;

4. Protsessvärvide (CMYK) protsentuaalne summa värvilistes objektides ja tekstides ei tohi ületada 240%;

5. Ajalehe reklaami kujunduses tuleb vältida 4-värvi musta (rich black) kasutamist;

6. Ületrükk (overprint) võib olla kasutatud ainult musta värvi (100% must) objektidel;

7. Rastergraafika (piltide) optimaalne suurus valmisreklaamis on 180 dpi-d;

8. Kujunduses kasutatud kirjatüübid (fondid) peavad olema PDF-failis lisatud (embbeded) teises faili-formaatides eelnevalt kurvitud;

9. Valmisreklaami faili nimi peab sisaldama tellija nime ja reklaampinna suurust (laius x kõrgus).